خانوم معلم کار و فناوری

سلام دوباره

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

سلام به دوستای گلم

4 ماهه که من در اینستاگرام فعالم. با اینکه سرعت و سهولت پست کردن مطالب و عکسا نسبت به وبلاگ آسونتره ولی انگار روابط انسانی اینجا جدی تر و پررنگ تره. دلم برای دوستای وبلاگیم تنگ شده.

امیدوارم هر جا که هستین شاد و سلامت و پیروز باشین.

...

حالا امروز با یه پست خاص و خوب و مثبت برگشتم اینجا:

دو روز پیش، من از پایان نامه م دفاع کردم و نمره ی خوبی گرفتم.

یادتونه روزی که ارشد قبول شده بودم و اینجا اعلامش کردم؟

یادمه خیلیا بهم تبریک گفتن و برام آرزوی موفقیت کردن و پیروزیِ روز دفاعمو از خدا خواستن.

دنیای مجازی و واقعی برای آدمایی که خالصانه دیگران رو دوست دارن و محبتشونو از اونها دریغ نمی کنن فرقی نداره.آدم خوب، همیشه و همه جه خوبه.

خوشحالیمو باهاتون شریکم عزیزانم.
براتون از صمیم قلب، بهترین اتفاق ها رو آرزو می کنم.




  • خانوم معلم ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی