خانوم معلم کار و فناوری

خلاص

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سلااااااااااااام به همه بعد از نمیدونم چند وقت

الهی که سلامت و دلخوش باشین

امروز آخرین امتحان ترم3 رو هم دادیم و خلااااااااص

خدایی چقققققققدر این ترم سخت بود.درسای سخت، استادای سخت گیر، امتحانای سخت

خدایا مرسی که نجات پیدا کردیم


...

همش فکر می کردم امتحانام که تموم شه چه کارایی کنم که خوشحال شم

الان هیچ کدوم از اون کارا یادم نمیاد فقط یه کار هست که از انجام دادنش کاملا مطمئنم:

برم بیرون و باقالی داغ بخرم و بخورم!





...
به زودی بهتون سر می زنم.





  • خانوم معلم ..

نظرات  (۵)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • لا خلاص پس پایانامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدا قوت خانوم معلم!
    پاسخ:
    دریاااااااااااااا اول شدی توو کامنتای این پست.
    الان نیم خلاصم. خخخخخ
    پایان نامه دارم اونم چه پایان نامه ای!!!!
    سلام.استاداتون هم مثل خودتون سخت گیرن
    البته اگه راستشو بخوای استادا سخت گیر نیستن شما معلمها تنبل شدین.مثل ما دانشجو معلم ها باشین سخت کوش وفعال
    پاسخ:
    آررررره؟؟!!!
    یکی شما سختکوشین یکی هم باز شما!!!!
    خخخخ
     سلام
     خسته نباشین ...!! پس یه کش و قوس حسابی خودتونو بدین

     جامون خالی .. ولی باقالی نوش جان

    پاسخ:
    خب هنوز وقت نشده برم باقالی بخورم .ولی اگر رفتم یه پرس هم بجای شما سفارش میدم.یه همچین بامعرفتی هستم من!
    زیــبا ترین درود و سلام دوسـت عزیز. وب زیـــبای داری مـــوفــق باشی اگر
    اگر خــــواســــتی به مـــن هم ســـر بــــزن منتظــــــر حضـــــــور سبـــزت هستم
    پاسخ:
    ممنون از نگاهت.حتما میام
  • مهسا یک دانش اموز
  • باقالی میخام :))))

    +امیدوارم مووووووووفق شیییییییییییییین :)
    پاسخ:
    منم باقالی میخوام! هنوز وقت نشده برم بخرم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی